Re: oracle 9i

On Mon, 24 Mar 2003 13:08:18 +0100
Michal Adamczak <pokryfka@druid.if.uj.edu.pl> wrote:

> jakis czas temu pojawily sie komentarze ze oracle dziala pod debianem
>
> postanowilem sprawdzic, gdyz poprzednia wersja (8)
> nie potrafila z moim (za nowym) glibcem
>
> teraz widze ze neistanowi to problemu
>
> wszystko zaisntalowalo sie poprawnie, jedynie na koncu podczas
> konfiguracji jednego z asystentow (tego od abzy danych bodajze) mu nie
> poszlo
>
> no dobra ale co teraz ?!
>
> jak probije uruchomic jakiegos dbca to mi za kazdym razem zglasza SIGSEV
Hmmm...
Zobacz czy masz dobrze ustawione locales i czy te ktore masz sa poprawnie wygenerowane. Najlepiej przestaw sie na en_US. Oczywiscie pod warunkiem ze to ten blad (tzn. nie sam sigsev tylko jeszcze jakies inne komunikaty od javy wyskakuja)

Piotr Foremniak
email: p.foremniak@media.net.pl
GPG Key: http://media.net.pl/~kintek/key.asc