Re: apacz i logi

on 25/3/03 16:48, PLum at pl_um@go2.pl wrote:

> Hello debian-user-polish,
>
> hmm, problem taki ... siec i sporo stron uzytkownikow
> jaki program najlepiej by to jakos fajnie analizowal ?
> apacz bez skonfigurowanych vhostow - a chcialbym wiedziec kto jaka
> ma odwiedzalnosc i ile z kb zostalo zassane od konkretnych
> podstronek /~user/ ... jakies sugestie ?

ja jestem bardzo zadowolony z Sawmila, używam go na debianie i osx.
http://www.sawmill.net/
chętnie poznam opinie innych bo czasami jak muszę zrobić prezentacje to
niestety ściągam logi na peceta i przewalam je do excela za pomocą webtrend
log analyzer a chętnie pominąłbym takie rozwiązanie.
pozdrawiam
Rafał Szymański czasami jako "Bamshee"