[OT] Zablokowane serwisy

Witajcie

  Mam problem. Jak sprawdzić dlaczego z danego IP (nawisem to serwer
  na debianie i siec osiedlowa) nie da się otworzyć 2 serwisów www:
  o2.pl i kurnik.pl. Inne strony chodzą normalnie. Łącze to sdi.
  Sprawdzane było również podpięcie komputera z winda bezpośrednio do
  sdi i efekt taki sam. Administrator serwisu kurnik.pl twierdzi, że
  nie blokuje żadnych ip jeśli chodzi o stronę główną serwisu.
  Bardzo proszę o pomoc i jakieś twórcze pomysły bo jestem kompletnie
  bezradny...

--
Pozdrowienia,
 B.O.                          mailto:bogus@netpol.one.pl