Re: Ponawiam z Lexmarkiem.

Witaj krzysiek,

Tuesday, March 25, 2003, 12:10:42 AM, napisales:

k> Pozdrawiam i ponawiam
k> Nadal walkuje ta drukarke (Lexmark 3200 na debianie - juz jeden post
k> wyslalem, ale nikt sie nie zainteresowal). Moze znajdzie sie ktos, kto
k> mi pomoze. To pewnie jakis problem z portami, bo mi sie jeszcze wogole
k> nie odezwala. Jeszcze raz prosze o pomoc.

To raczej nie problem z portami tylko z tym ze ta drukarka jest
windrukarka;) i z lpr nie masz co walczyc. Moze zainteresuj sie tym:
http://lxm3200.sourceforge.net/introduction.html
Ja mam lexmarka Z31 ale to praktycznie to samo co 3200 tylko w nowym
wydaniu. Z tymi sterownikami udalo mi sie zmusic moja Z31 do druku ale
tylko czarno, z kolorami juz sobie nie radzila.

PS. Witam na liscie, jak dotad sie tylko przygladalem;)

--
Artur Śpiewak arti@filtry.net
Im mniej funkcji posiada program, tym lepiej będzie je realizował