Pixel View BT878+FM, Xawtv i Debian

Mial ktos moze doczynienia z ta karta?
Zrobilem wszystko wg. instrukcjii z BTTV MINI-HOWTO
Mianowicie:
tuner=5
card=37
(parametry odpowiadaja oznaczeniom na mojej karcie)
Dzwiek chodzi, ale obraz nie. Pod Win NT chodzilo wszystko dobrze,
mianowicie ustawialem obraz na PAL BG, szukalem kanalow i nastepnie znowu
zmienialem na Poland. Dopiero wtedy bylo wszystko cacy, wie ktos jak mozna
mi pomoc?
Ustawialem na rozne systemy kodowania, jednak efekt znikomy :|
Zaznaczam, ze radia nie chce :P Bo mam obok takie co nie wymaga
sterownikow :-)
VGA: GF 2 MX/MX400 64mb SDR + nvidia kernel i glx
TV: Pixel View BT878+FM
Kodowanie telewizyjne: W aplikacjach Windowsowych jest to Poland, tj.
najpierw szukanie kanalow na BG, potem przestawienie na Poland i dziala.

/=\Pozdrawiam/=\