Re: instalacja CVS

Witam serdecznie,

   dnia 22 marca 2003 (09:14:03) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Szymon Morandir Anders,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Jesli to dosc wazna maszyna to uzywal stable.

Tak, ale już ssię testing... Poza tym, do tej pory testing działał mi
bez bólu, a na tyle ważna nie jest, zebym sobie nie pozwolił na pewne
eksperymenty. natomiast wywalić php4 mu nie pozwolę.

> Jesli koniecznie chcesz nadal testing to wyedutuj /etc/preferences
> a konkretnie "przyszpil" pakiet libc6
> cd /etc/apt
> touch preferences
> (jesli jeszcze nie masz teo pliku)
> vi preferences

> wpisz tam:
> Package: libc6
> Pin: version 2.2.5-14.3 (lub wersje, ktora aktualnie posiadasz)

> wyjdz
> apt-get update
> apt-get -u dist-upgrade
> i zobacz czy nadal "sa jakies jaja";)

A jak będą i coś mi przestanie działać? Na razie wszystko działa, a
jak se rozkaszanię, to będzie źle. To maszyna kolegi. A ja się nią
bawię, ale muszę tak, żeby jego firmowe strony i poczta itp. działało
bez przerw...

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 SEX JEST JAK PLUS (ZMIENIAMY SWIAT NA PLUS)