Re: Cyfrowy dźwięk.

Dnia Thu, Mar 20, 2003 at 10:30:03AM +0100, wmq@magma-net.pl napisał(a):
> Ponieważ pojawił się wątek w wątku i coś trzeba kasować więc
> kompletnie się pogubiłem.
> 1. Moja konfiguracja sprzętowa działa (testy na windozie),
>    więc nie ma mowy o nie tych lub źle połączonych kablach.

Rzeczywiście to odpada.

> 2. Czy mam rozumieć, że kabelek Twoim zdaniem jest zbędny ?

Można się bez niego obejść - rano sprawdzałem :-).

> 3. Czy mam rozumieć, że to co napisałeś o konfiguracji XMMS jest
> nieaktualne ?

Jak najbardziej aktualne, tylko ustaw Read Digital CD Audio - u mnie
zadziałało po ponownym uruchomieniu XMMS'a.

> 4. Czy w związku z tym aktalnym staje się konfiguracja przy pomocy emu-config
>    (która to po którymś poprzednim poście odpadła) ?

Nie wiem, bo jak wcześniej pisałem, jeszcze się za to nie wziąłem ;-).

> Pozdrawiam Witek

Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org