Re: [Re: Cyfrowy dźwięk.]

Dnia Thu, Mar 20, 2003 at 09:08:40AM +0100, Jacek Politowski napisał(a):
> A to nie działa wtedy jak cdparanoia na przykład?
> (czyli wystarczy taśma IDE/SCSI, bez żadnych kabelków audio)

Nie czytajcie mojego poprzedniego posta ;-)!

Jak najbardziej można, tylko działanie jakie wcześniej opisałem jest
"domyslne".

Przed chwila sprawdziłem na obydwu napędach :-). W XMMS
służy do tego opcja Read Digital CD Audio - myślałem, że to dotyczy
wspomnianego już wcześniej wyjścia cyfrowego.

Trochę za bardzo się pospieszyłem, ale podobno człowiek uczy się przez
całe życie :-).

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org