Re: [OT] Linux i oprogramowanie

On Wed, 19 Mar 2003, Marek Berkan wrote:

> * tworzenie dokumentacji projektowej oraz użytkownika - docbook ma fajną
> koncepcję, ale potrzebuje bardziej czegoś wysiwyg... Rozważam nabycie
> Adobe Acrobata, bo przy każdym posiedzeniu z Word'em dostaje historii
> żołądkowych. OpenOffice jest interesującą propozycją (choć te czcionki
> wyglądają fatalnie), ale czy ktoś wie czy potrafi generować pdf'a?

OO chyba potrafi generowac pdf'y, ale nigdy nie probowalem. Swoetne pdf'y
generuje sie za pomoca pdflatex, dzialaja wszystkie odwolania, odwolania w
spisie tresci, generuje bookmarks ze spisu tresci, uzywa ladnych fontow.
Ja mam tylko jeden problem, wykozystalem to wszystko piszac prace
dyplomowa, ale pozniej skasowalem plik zrodlowy bo bylem pewien, ze mam
jego kopie i teraz za diabla nie moge sobie przypomniec jak to sie
robilo. Zostalo mi co prawda zrodelko ale jedynie dla latex.

--
mirek