Re: Mozilla 1.3

W liście z pon, 17-03-2003, godz. 13:56, Andrzej Wolski pisze:
> Witam,
> wczoraj zrobiłem upgrade do mozilli 1.3 Gecko/20030316 z sid'a i... nie moge
> przeglądać niektórych stron np http://7thguard.net lub
> http://www.komunikatory.pl . Przy wejściu w/w strony mozilla wychodzi nie
> podając nawet błędu. Czy można jakoś sprawdzić co się dzieje lub czy może
> ktoś ma/miał podobny problem ?

Sprawdziłem obydwa adresy - działają.
Podejrzenie: pakiety mozilli 1.3 są skompilowane gcc-3.2. Poprzednie
wersje java (np. pakiety j2re z Blackdown) były kompilowane gcc-2.95.
Stara java z nową mozillą nie powinna działać. Być może dlatego też się
wywraca.
W swoim systemie usunąłem pakiety j2re i ręcznie zainstalowałem
najnowsze binaria java 1.4 z Blackdown w wersji skompilowanej gcc-3.2.

Może pomoże...

Pozdrawiam, Mirek.
--
Miroslaw Sankowski <msankowski@pit.gda.pl>