Re: parted

On Thu, 27 Feb 2003, Wiesław Ruszowski wrote:

> To ja mam pytanie za 1000 punktów: czym resizować partycję rozszerzoną?
> Partition Magic odpada.

Wydaje mi się, że nie należy go wykluczać.

Na partycję rozszerzoną składają się partycje, bądź partycja tzw. logiczna.
Wystarczy zmniejszyć rozmiary partycji logicznych, tak aby zostało wolne
miejsce i wtenczas dobiero zmieniać rozmiar partycji rozszerzonej.

Ja przynajmniej tak robiłem. Wszystko się dało zrobić pod warunkiem, że dysk
nie miał błędów.

--
huan