[OT] Re: Soft do www

----- Original Message -----
From: "Aleksander Różyło" <mako@aeris.pl>
To: "pol-deb" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Friday, February 28, 2003 2:33 AM
Subject: Soft do www

> Hail.
>
> Szukam jakiegos dobrego kawalka softu do www (typu ez czy phpnuke - ale
nie
> taki syf)
>
> Cos co naprawde działa, nie ma shit holesow i jest elastyczne w designie i
> adminowaniu, look tez does matter :)
>
> uzywam ez3 ale padaka straszna i albo zmienie albo sam zrobie od zera
>
> Thx za odp
>
> Mako

jedyny soft z ktorego bedziesz zadowolony na maxa i nie bedziesz narzekal to
taki ktory napiszesz sam :)
nie znajdziesz takiego softu ktory spelni wszystkie twoje oczekiwania - sam
kiedys pisalem cos podobnego i wiem ze nie da sie wziasc pod uwage
wszystkich mozliwosci i zachcianek uzytkownika

a tak wogole to wg mnie jest to OT i zapraszam na: pl.comp.lang.php

Pozdrawiam
HunteR