[OT]koszulki

No własnie, poslalem na priva a mialo isc na liste.

Spokojnie :)
Mail będzie wysłany, zaraz po tym kiedy zamkniemy proces rejstracji -
pozwoli nam to ostatecznie oszacowac koszty koszulek. Zostanie wysłany
do wszystkich na raz. A co do koszulek - w pierwszym rzucie przy cenie
35 zł zadeklarowano się na ok 400 koszulek, na razie jest ok 300. Moze
trzeba podniesc cene ;-).

Michal

P.S. Mnie tez juz denerwuja offtopiczne maile o koszulkach. Pisze raczej
do mnie niz na liste chyba ze macie cos wznego do zakomunikowania w
sprawie koszulek.

Michal

P.S.P.S Dosc dlugi czas jaki przewidzialem na realizacje zamowienia
wynika stad, że chciałem dac ludziom czas ba zastanowienie się
rejstrację itp. No i musimy się zdac na tradysyjne środki przekazu
(poczta, bank). A co do rozmiarów. Nie złapałem dziś handlowca, w
związku z czym nie mam jeszcze wymiarów koszulek w centymetrach. Jutro
mam nadzieję je zdobede.

Michal