Odp: parted

Dnia 27-02-2003 o godz. 12:24 kius napisał(a):
> Witam,
>
> mam potrzebe zmiany wielkosci partycji; chciałbym
> sie spytac czy stosowanie do tego celu programu parted
> jest w pełni bezpieczne, wiadomo, nie chciałbym
> stracić danych.
>
> pozdrawiam

ja tez pozdrawiam, a z tego co mi wiadomo Parted potrafi
resize'owac partycje bez utraty  danych, jednak nie wiem
tego z wlasnego doswiadczenia [uzywam Partition Magica],
lecz z lektury netu. Dla pewnosci powinienes chyba odwiedzic
strone tworcy parteda.

Piotr "Misiek" Misiurek
iamtux@wp.pl OR harry.lepper@interia.pl
http://harry.lepper.w.interia.pl
Free Drivers Petition www.PetitionOnline.com/zxcv7nm/
Pomoz Wolnym Sterownika!

Konkurs "Europa Moich Marzeń". Wygraj wyjazd do Brukseli, indeks wyższej
uczelni lub zestaw komputerowy! < http://www.konkurs.org.pl >