Re: [OT] koszulki

> Ale innym zapewne to nie do końca by odpowiadało. Zawsze jest szansa,
> że znajdą się Debianowcy spoza tej listy dyskusyjnej, którzy kupią
> chętnie koszulkę pod warunkiem, że nie będzie miała tego napisu.

np. ja. Czytam listę, ale o wiele bardziej (sorry grupowicze :))
chciałbym "prezentować się" jako użytkownik i sympatyk Debiana ogólnie,
niż konkretnie jego polskiej grupy. Oczywiście, pomysł nie jest zły, ale
nie mogłoby być to pod przymusem ...

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support