Re: Koszulki jeszcze raz

Użytkownik Mikołaj Menke napisał:
"Jeżeli cena koszulek spadnie, a ktoś przepłaci - pieniądze zostaną zwrócone. Trafi mnie szlag jak bedę musiał posłac 300 przelewów po 50 groszy, ale trudno - wolę byc czysty." To bez sensu, myślę, że lepiej będzie ewentualną nadpłatę przeznaczyć na wsparcie jakiejś organizacji Linuksowej. Każdy powinien się zgodzić, ja się zgadzam. A jeśli ktoś się nie zgadza to niech pomyśli ile kosztuje jakiś inny system operacyjny, a ile jego kochany Debian.
Pozdrawaiam!

Była już taka propozycja (Marcin Owsiany). I ja się do niej równiez przychylam.

Michal