Re: dziala!!!:)

Hello Michał,

Tuesday, February 25, 2003, 9:11:34 PM, you wrote:

> man interfaces, man

Sorry Panowie i Panie, ale ja juz tego nie moge czytac !!!!
Wszyscy tylko ciagle MAN i MAN i MAN i tak w kolko... i tak
na kazdej grupie. Jak ktos pyta, to odpowiedzcie mu (co tez
_jeszcze_, na szczescie, niektorzy dobrzy ludzie robia) albo nie piszcie
wcale. Kazdy uzytkownik linuksa chyba wie, ze jest cos takiego
jak man, ale moze nie kazdy zna na tyle jezyk angielski zeby
cos z tego zrozumiec. To tak jakby nauczyciel na lekcji, zamiast
wytlumaczyc o co chodzi w problemie, powiedzial :
"Prosze przeczytac podrecznik, strona 38 i kij wam w oko dzieci".
Jestem w sumie nowy na grupie, moje zdanie moze sie komus nie
spodobac, ale taka jest moja opinia w tym temacie. W koncu jestesmy
po to zeby sobie pomagac. Nie kazdy od razu rodzi sie alfa i omega.

Best regards,
 Tomasz                            mailto:krolik@wsi.edu.pl