Re: skrypty wylogowania w kde

On Monday 24 of February 2003 16:33, Kuba wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie czy jest możliwe żeby uruchomić program automatcznie w
> czasie wylogowania z kde. Nie korzystam sam z kompa i trudno mi
> nauczyć resztę rodziny odmontowywać cdrom i fd przed wylogowaniem.
> Gdzie wpisać umount żeby zadziałał przy wylogowaniu?
można np. tak:
do ~/.xsession wpisz przykładowo:
startkde
umount /dev/fd0
umount /dev/scd0

i jeśli korzystasz z kdm-a to wybierz w nim ,,default''.

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4