[OT] Skad i |koszulki|??

Witam!!
Nurtuje mnie jedno pytanie, na ktore mam nadzieje dostane
pozytywne odpowiedzi:
Ile osob korzystajacych z Linuksa (Debiana??) mieszka w Piotrkowie
Trybunalskim??

ps. przepraszam jesli w jakis sposob zasmiecam liste, ale
tak jak powiedzialem ciekawi mnie to, bo z osob, ktore znam
nikt nie korzysta z Linuksa (a szkoda), a kcailbym poznac!!

pps. dawno nie siedzialem przed kompem i widze ze burzliwym
tematem sa koszulki. Straszny natlok tych maili, wiec czy moge
prosic jakis namiar (strona albo cosik innego, gdzie mozna
zamowic takowa (dwie :)) koszulki??)

Z gory dzienki
| Pozdro |
Wiktor "Viku" W.