Re: problem z cd

Potwierdzam, mam ten sam problem eject w wersji 2.0.3-1 (choć myślę że to nie problem w eject) działa tylko z roota. Cd jest odmonowany ale dalej nie można go wyjąć:
# eject -v

eject: using default device `cdrom'
eject: device name is `cdrom'
eject: expanded name is `/dev/cdrom'
eject: `/dev/cdrom' is a link to `/dev/scd1'
eject: `/dev/scd1' is not mounted
eject: `/dev/scd1' is not a mount point
eject: `/dev/scd1' is not a multipartition device
eject: trying to eject `/dev/scd1' using CD-ROM eject command
eject: CD-ROM eject command failed
eject: trying to eject `/dev/scd1' using SCSI commands
eject: SCSI eject failed
eject: trying to eject `/dev/scd1' using floppy eject command
eject: floppy eject command failed
eject: trying to eject `/dev/scd1' using tape offline command
eject: tape offline command failed
eject: unable to eject, last error: Invalid argument