Re: Transparent proxy + masquerading -> problem (dlugie)

It was 2003-02-21 18:27 when czerw czerw wrote:

> Mam sobie skonfigurowana na woodym brameczke,
> za ktora stoi ok 10 kompow oczywiscie z debianem, tworzac siec
> lokalna (z adresam nierutowalnymi).

Ja tak tylko chciałem zwrócić uwagę.. Wszystkie adresy IP są rutowalne -
część z nich jest po prostu prywatna..

Swego czasu używałem kompa w dużej sieci 10.x.x.x - było kilka podsieci :)

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

     You don't have to be crazy to live in this planet, but it helps.