Re: druk na panasonic KX-P6500

Dnia Thu, Feb 20, 2003 o 12:23:29 +0100, Maciej Bobrowski napisał(a):

> Druknalem strone testowa. Owszem, i calkiem ladna.
> O.K. no to ide do katalogu i drukuje z terminala jakiegos ps-a:
> lpr test.ps
> i leci ascii na papier, a wlasciwie poczatek tylko i to taki polamany,
> jakby drukara dobrze tekstu nie mogla zmiescic na A4:

Przejrzyj sobie twój plik w /etc/apsfilterc. Znajdują się tam ustawienia
programów filtrujących wszystko do formatu PostScript, jak na przykład
a2ps.

> %!PS-Adobe-2.0
>          %%Creator: dvips(k) 5.86e Copyright 2001 Radical Eye Software
>                 %%Title: test.dvi

Potrzebny GhostScript...

> jak uzywam gv, to tez leci ascii, tak jakbym drukowal z reki.

Moje wydruki z użyciem gv wyglądały _potwornie_. Zmieniłem na
linuksowego Acrobat Readera.

> aha, jak wzialem cups-y to nie moglem sie ljet2p doszukac, w ogole dosc
> ubogo tam bylo.

Próbowałeś Foomatica? W jego bazie sterowników jest wszystko to, co
wyszczegolniono na linuxprinting.org. Działa z CUPS, LPRng i zwykłym
lpr.

m.
--
Wystapil krytyczny wyjatek 0x0AB056C1: