Wielkosci dyskow...

Tak "zainspirowany" ostatnim watkiem tar -zxf mam pytanko. W jakim stopniu obsluga duzych dyskow
30,60,120GB zalezy od biosu/kontrolera. Ogolnie wykrywanie dyskow zdaje na Linuxa i ostatnio mam 120GB
dysk ktory za zadne skarby (zworkologia) nie chce przejsc powyzej 33GB. Jeszcze nie siedalem nad nim - jest w to do -
ale jak juz poszly tematy FSow to stwierdzilem ze zapytam ;)

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26