Re: wiele sdi

Witam.. też byłbym czymś takim zainteresowanym.. tylko ciekawi mnie fakt.. jak
to działa ? i z jakiego ip zewnetrznego będą kozystac userzy za masq(i czy
dałoby sie to ustawic te ip co prawda w iptables przy MASQ to jest.. ale czy
bedzie mozna tak zrobić ? W jaki sposob inne serwery z SDI udostepniają je
głownemu serwerowi ? No i jak transfery coś szybciej czy nie ma różnicy?

Pozdrawiam

--
Dariusz 'Mast3r' Jagodzik
mast3r(at)kadu(dot)net