Re: GA-7VAXP + RAID Promise FastTrak 20276

> jest taka plyta jak w tytule + taki kontroler jak w tytule.
> Jak zainstalowac debiana albo pld (moze ktos wie)? Z oficjalnych plytek
> instalator nie widzi dyskow (z kernelem 2.2.* i 2.4.*).
> Na stronach producenta sa tylko drivery dla red hata i suse, a tego nie
> chcialbym uzywac. zreszta red hat-a juz zainstalowano.

możesz spróbować:
http://people.debian.org/~blade/netinst-full-pre/bootbf2.4.iso

z tego co pamiętam instalator jest z jądrem 2.4.20, ale może też nie pójść.
Próbowałem z kontrolerem Promise SuperTrack SX 6000 i niestety też nie
poszło. Może z twoim pójdzie. U mnie chodziło o to iż jądro żle rozpoznaje
symulację raidu promise'a i niestety trzeba patchować jądro. Z tego co wiem
to jądro 2.4.20-pre5  z patchem patch-2.4.20-pre5-ac4.bz2 dobrze obsługuje
promise'a.

pozdrawiam
--
Artur(gringo)Stelmaszyk                http://www.arturo.eu.org
Pocałunek wymyślili mężczyźni, aby kobiecie nareszcie zamknąć usta