Re[2]: Problemy z biblioteka przy kompilacji (OT)

Witaj Aleksander,

W Twoim liście datowanym 23 stycznia 2003 (00:31:00) można przeczytać:

AP> wydaje mnie sie ze do kompilacji potrzebne sa pakiety z koncowka -dev
AP> czyli w tym wypadku libgdbmg1-dev
AP> moge sie oczywiscie mylic...

Faktycznie tak było. Zainstalowałem bibliotekę -dev, ale wtedy
dostałem inny błąd przy linkowaniu:

perl_utils.o: In function `sub_to_script':
/usr/src/opendchub-0.7.3/src/perl_utils.c:363: undefined reference to `call_pv'
collect2: ld returned 1 exit status

Tymczasowo postawilem to bez perla, ale jeśli ktoś wie o co się pluje
linker to byłbym zobowiązany. W dokumentacji o wymaganych bibliotekach
nie ma nic :( a 'configure' na wszystko odpowiada yes.

--
Pozdrowienia,
 Bodzio                            mailto:j.unk@poczta.fm

Czego nie wykorzystujesz, procentuje! mBIZNES Konto i mBIZNES MAX.
Efektywne oprocentowanie 5.64% i 6.59%. > http://link.interia.pl/f16c0