Re: cd, cdrw

Hej!

> bo tu ci wyraznie pisze ze powinienes montowac przez /dev/scd0 lub cos
> takiego, a nie przez /dev/cdrom (/dev/hdx).

Widzialem kiedys identyczny komunikat:

Kupilem sobie na gieldzie CD-ROM-a Samsunga (48X). Wlozylem go do kompa,
ustawilem zworke i podlaczylem kabelki. Uruchamiam maszyne, wkladam jakas
plytke i probuje ja zamontowac. W CD-ROM-ie ciagle sie pali lampka, ale
system jakos nie moze sobie poradzic z krazkiem. W koncu na ekranie
wyswietla wlasnie takie "kwiatki". Co sie okazalo? Naped byl zakurzony w
srodku. Kumpel dmuchnal w niego i od razu zaczal dzialac :D Mi by nigdy to
nie przyszlo do glowy.

Pozdrawiam

P.