Re: 2 linux na kompie

> Czy ktos moze podac adresy do pomocy lub wie jak zainstalowac na
> kompie 2 dystrybucje linuxa?

1. Uwazanie czytac co mowi instalka
2. Uwaznie czytac co sie odpowiedzialo
3. Powaznie zastanowic sie zanim nacisnie sie ENTER
4. Sprawdzic ile masz miejsca i gdzie
[5]. Ew. poprzesuwac dane miedzy partycjami
6. Przygotowac partycje (lub jesli instalka danej dystrybucji robi to
jasno i sprawnie to zostawic to jej)
7. Odpalic instalke i caly czas miec na uwadze pkt 1-3 ;)

Nie sadze, zeby to byl jakikolwiek problem (sam mam na dysku win2k i
debiana - instalowane w kolejnosci: win98 -> debian -> wymiana win98 na
win2k). Mam tylko jedna watpliwosc:
czy dwie rozne dystrybucje linuxa dzialajace na tym samym komputerze moga
korzystac z jednego i tego samego swapu (jesli jest to partycja swap to
wydaje mi sie, ze tak) i czy jesli tak to czy musza (raczej tak) miec
takie samo jadro (wersja + konfiguracja)?

Chetnie sie tego dowiem przy okazji.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org