Re: udostepnianie polaczenia internetowego

On Wed, 27 Nov 2002 21:59:44 +0100 Grzegorz Kusnierz <koniu@bezkitu.com>
wrote:

> Bridge w takim ujeciu to raczej armata na komara.
> Ogolnie rzecz biorac szukasz NAT i maskarady.
> Bardziej szczegolnie to poczytaj IP-Masquerade-HOWTO (www.tldp.org)
> A taki quickstart (dla kernela 2.4), to:

[ciach]

A wie ktoś jak w 2.4 zmienić numery portów na których chodzi masq? W 2.2
ustawiało się 2 #define w kernelu, we FreeBSD ustawia się to narzędziami
userlandowymi przy zestawianiu masq a jak to zrobić w 2.4 to nie spotkałem
mimo, że szukalem.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

    Na pytanie czy musiało do tego dojść jest jedna logiczna odpowiedź:
    widocznie musiało, skoro doszło.
    		-- gazeta.pl