Re: konfiguracja dns-a i apacha

Pewnego pięknego dnia Wed, 20 Nov 2002 12:00:36 +0100
hipiss <hipiss@megapolis.pl> napisał co następuje:

> przepraszam wszystkich
>
> mialo byc
> arek.waw.pl
> chwilowo
> www.arek.waw.pl
> (nie dziala)

> mam ten wpis w httpd.conf
> i tak jak pisalem
> gdy otwieram strone
> www.arek.waw.pl/~aron
> bedac zalogowany na serwerze
> widze te strone...
>
> probujac otworzyc ja z sieci
> wywala mi komunikat
> "Odnalezienie n3.arek.waw.pl nie bylo mozliwe sprawdz nazwe
> [...]

przedtem pisałeś, że to z1, ale nie ważne,
ja wklepując ten adres wszedłem na stronkę i jest tam coś takiego:
"jestem w glownym katalogu usera"
więc chyba działa no nie??
Ja się tym chwilkę pobawiłem i mi działało bez żadnych wpisów w DNS.

> ps.. Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w blad z tym
> hipiss.waw.pl

oki :-)

pozdrawiam
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |