Re: xf86config

On Sun, Nov 10, 2002 at 12:41:46PM +0100, DreamCatcher wrote:

> Jestem swiezo po zainstalowaniu Debiana Woody (to moj pierwszy raz z
> Debianem) i mam pytanie dotyczace konfiguracji X-ow.

  Standardowe pytanie w ciągu ostatnich miesięcy - polecam archiwum
dostępne pod adresem:
http://lists.debian.org/debian-user-polish/

> uruchamiam XF86Setup i odpowiadam na pytania. Po zakonczeniu wpisuje
> startx i nic sie nie uruchamia. W czasie instalacji wybralem GDM (moze
> to ma znaczenie).

> Czy ktos moze mi opisac 'krok po kroku' jak je skonfigurowac aby bylo OK ?

http://www.bsdzine.org/rtfm/ - opis jak (metodą "krok po kroku")
zabierać się za zadawanie pytań

PS Możesz uznać ten list za wredny - ale temat ten był już parę razy
poruszany na liście i nie chce mi się pisać po raz kolejny co możesz
mieć źle skoro musiałbym zgadywać.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl