GnuPG - podpisywanie klucza

  Hej

  Doszedłem do wniosku że warto by w końcu podpisać swój klucz - w końcu
moich paczek nim podpisanych używa już nieco osób a ja nawet klucza nie
wypuściłem w świat (no bo i po co puszczać niepodpisany klucz).

  Aktualnie mieszkam w Zielonej Dziu^H^H^H^HGórze - mieście gdzie nie wiem
czy w ogóle jakiś LUG istnieje czyteż nie (ale raczej nie bo by się dało go
jakoś zauważyć) ale w następny weekend mam zamiar być w Łodzi (Amiga
Meeting 2002 jest dobrą okazją do spotkania starych znajomych) - tam raczej
kogoś związanego z Debianem łatwiej znaleźć do podpisania klucza.

  Może na liście jest akurat ktoś z Łodzi kto mi ten kluczyk podpisze?
Jakoś się zmówimy i by się to załatwiło.

PS Tak, wiem - we Wrocławiu też są osoby mogące mi podpisać kluczyk ale tam
się na razie nie wybieram.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl

            You can't have everything. Where would you put it?
            		-- Steven Wright