Exim - connection from [xxx.xxx.xxx.xxx] refused

Witam!
Jest kilka adresów IP moich kontrahentów, którzy nie mają
prawidłowych wpisów w Rev-DNS wobec czego dostaję
komunikat:
connection from [xxx.xxx.xxx.xxx] refused (failed to find host name from IP
address)

jak umożliwić pewnej puli IP-ków, aby mimo to mogły wysyłać do mnie maile

(próbowałem już wyłączać helo_verify,
ustawiałem host_lookup = !/etc/exim/nie_badac, gdzie w pliku nie_badac
była lista IP-ków, a także:
sender_unqualified_hosts = "lsearch;/etc/exim/nie_badac")

co jeszcze można spróbować?
Tomasz