Baza danych dla firmy - OT

Witam wszystkich.

Poszukuję jakiegoś programu spełniającego rolę bazy danych (organizera?)
dla małej firmy usługowej.
Chodzi o to, żeby można było w nim zapisywać: nazwiska klientów, rodzaj
wykonywanej usługi itp. Program nie może być bardzo skomplikowany i musi
mieć interfejs graficzny, ponieważ będzie obsługiwany przez ludzi
'początkujących'. Jak na razie znalazłem Gaby, całkiem fajny, bo można
budować własne schematy baz danych, ale może ktoś zna coś ciekawszego,
co bardziej nadawało by się dla firmy. Fajnie by też było gdyby był w
pakiecie .deb
Temat trochę offtopicowy, ale weźcie prosze pod uwagę, to, że progs ma
pracować na Debianie :-)

pozdrawiam serdecznie
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |