Re: poczatkujacy

On Tue, 5 Nov 2002, Marcin wrote:

> Witam.
Ja rowniez.

> Mam ten sam problem.
> Mozna wiedziec jak to zrobic bebolesnie ?
> niestety w biurze jest XP :((((( a chcialbym tam miec tez debianka :)
> Przeinstalowanie XP raczej odpada :(
> Da sie to zrobic bez tego ?

XP? a co to?
No a powaznie, to nie wiem jak jest z xp, wiem tylko tyle, ze mam na
polibudzie sluzbowego kompa, ktory mial juz chyba podzielony dysk.
Wszystko sprowadzilo sie, do tego, ze fdiskiem wywalilem zbedne partycje
zostawiajac /dev/hda1 na ktorej jest y2k i zainstalowalem debiana, nie
pamietam czy musialem cos wpisywac w lilo.conf, ale wpis dot, y2k wyglada
chyba mniej wiecej tak:
other=/dev/hda1
	label=nt
Ale debian chyba sam zrobil to poprawnie. To bylo jakis rok temu i byl to
potato.

--
mirek