Re: Problem z dzwiekiem

On Mon, Nov 04, 2002 at 10:52:54PM +0100, [ToD]-=Capadona=- wrote:
> Witam
> mam nadzieje ze pomozecie jak zawsze :))
> tym razem mam problemik z dzwiekiem
> jajko mam 2.2.19  (stare ale kwilowo takie mam)
> KDE3 i zero dziweku karta to SB PCI 128
> powiedzcie jak bez zmieniania jajka mam odpalic dziwek\
> pomozcie pls bo nei wyrobie z pingwinem neimowa
> tylko prosze jakas dokladna instrukcje

Chcesz dokładną instrukcję, ale dokładnego opisu problemu nie łaska
napisać? Skąd masz ten kernel? Sam go kompilowałeś czy wziąłeś z dystrybucji?
Jaki masz moduły związane z dzwiękiem w katalogu /lib/modules/2.2.19?

Karta SB PCI 128 ma tak naprawdę dwa warianty es1370 i es1371. lspci
prawdę Ci powie. Powinieneś użyć jednego z tych dwóch modułów.

Wanted
--
Windows 2000: A reliable comprehensive and integrated operating system
              platform delivering seamless interoperability, scalability,