Re: /etc/iproute/* ...

Witam.

> :: Wie ktos jak uzywa sie pliczkow z katalogu /etc/iproute/* ?
> :: Chcialbym stworzyc wlasne dwie tabele routingu (dwoch providerow
> :: jednoczesnie) - wystarczy dopisac ?

> # reserved values
> #
> 255     local
> 254     main
> 253     default
> 0       unspec

czyli tutaj mam sobie dopisc np:
55	provider1
56	provider2

ok ??

> no jesli chodzi o tabele to wydaj± mi siê te wpisy wystarczaj±co intuicyjne.
> a w ogole to dokumentacja do iproute :)

Tak mi sie tez wydaje :)
Wkrotce mam test generalny (uruchomienie lacza rownoleglego) :)

Co do manuala to :
man iproute
[...]
       iproute, ip, rtmon, rtacct, tc - No manpage available.
[...]

myslisz o :
http://www.detached.net/ip-routing/ip-cref/
??
Masz cos innego ? bo tam nic nie ma :(
Jest tylko info ze sa takie pliki ale nie zauwazylem nawet slowa ze trzeba
tam cos wpisywac. Po googlowaniu po swiecie sa pewne info ale ogolnie
ludzie sie na tym ne znaja.

Pozdrawiam i dzieki za info :)
Marcin.