Re: Bind9 i chroot.

Witam

co do pierwszego... przenosimy to znaczy:
1) czytamy named.conf (tam jest sciezka
directory "/var/named"; (np)..
wiec pliki stref masz w /var/named/*

2) poprawiasz ew niezgodnosci jezeli jakis plik strefy jest podany od pelnej sciezki..

to prada sciezka ktora podajesz wydaje sie byc glupia, ale.. kazdy swoje woli..
ja osobiscie zrobilam to tak:
/chroot/etc/named.conf
/chroot/var/named/* <-pliki stref
/chroot/var/run/ <- pid nameda
jest jeszcze pare rzeczy, ale ja mam rndc wiec musza byc..

i potem tylko named -t /chroot i dziala :)))

Co do drugiego to nie uzywam standardowego debianowego skryptu wiec nie wiem co tam jest nie tak.. patrzyles do logow??

Pozdrawiam
Basia