Bind9 i chroot.

Postanowiłem chrootować binda 9. Znalazłem fajny opis jak to zrobić, ale zachodzę w głowę co oznacza "Przenosimy pliki stref do /etc/bin/etc/bind" gdzieś pod koniec dokumentu?

http://debian.one.pl/index.php?url=12#dns_chroot

Drugi problem to taki, że named nie chce się zatrzymać. Po wydaniu polecenia /etc/init.d/bind9 restart pojawia się "Stopping domain name service" i koniec. Co gorsze to samo jest przy reboocie. Muszę restartować przez shutdown -r -n now dla pewności.

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl