Restart inetd.

Właśnie stałem się megaszczęśliwym posiadaczem serwera imap, jestem tak wesoły, że... Dobra nie o tym tu mowa. Przy okazji wyszło, że nie wiem jak zrestartować inetd. Gdzieś wyczytałem, że kill -HUP pid (to oczywiście pid inetd), tak też zrobiłem i nic. Musiałem resetować kompa - skandal! Czy ktoś powie mi jak to się robi? I kolejne moje pytanie wiąże się z małą obawą. Serwer imap przenosi pocztę z /var/mail do siebie. Wszystko fajnie bo właśnie o to mi chodziło, ale właścicielem plików staje się root w związku z tym pewnego pięknego dnia jest możliwe zatkanie partycji. Co z tym zrobić? Używam dkimap4.

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl