OpenOffice i msttocrefonts

głupota ludzka nie zna granic (czytać moja).
na pytanie czy uaktualnić msttcorefonts radośnie odpowiedziałem tak i wpadłem w bagno. niby ściągnął wszystko i zainstalował. Niby wszystko jest okej, a jednak nie tak. W OpenOffice zniknęły wszystkie fonty w menu. Piknie, nieprawdaż?

Jaka teraz będzie droga ratunku? Efekt zastępczy uzyskałem robiąc dowiązanie /usr/lib/X11/TrueType do katalogu gdzie mam inne, swoje fonty True Type - niestety takie maleństwa mam teraz w menu, że szkoda gadać.

s.o.s
--
szaleniec!? jaki szaleniec!?
tysiące szaleńców!!!