Re: dziwny komunikat NAMEDA...

Witajcie.

Na wstepie: widze ze kolega "nowy" ;) komunikat bynajmniej nie dziwny :)
> nie mam takiej domeny a mam takie wpisy
>
> Sep 10 12:54:39 dabeknet named[28642]: invalid RR type 'NS' in additional section (name = 'a.yimg.com') from [216.32.65.14].53
> Sep 10 12:54:39 dabeknet last message repeated 90 times
> ktos ma blad w dns ?
> moze jakos zablkowac to w namedzie ?

to samo jest obecnie z akami.net
Jezeli to dobrze rozumiem ktos stuknal w adres tego serwera
(ludziska z lokalnej w jakis www na ktorym byl link do tego). Twoj DNS
usilowal rozwiazac nazwe. Jednak stukajac w serwer DNS tego hosta (po
otrzymani odpowiedzi od serwera domeny .com) dostal to co jest napisane:
"invalid RR type 'NS' in additional section "
co znaczy tyle ze rekord RR (co to jest to polecam DNS-Howto, man
itp. podstawowa sprawa w dzialani DNSu.) a dokladniej rekord typu NS czyli
wskazanie na name serwer obslugujacy domene a.yimg.com.

Kto ma blad ? Co do tego przypadku to raczej nie ty.
Czy da sie zablokowac ? Hmmm wszystko sie da tylko zalezy ile kodu trzeba
zmienic ;) wytnij to jakims logcheckiem albo w named.conf :)

Jezeli sie myle w ktoryms miejscu to prosze grupowiczow o poprawienie mnie
:)

Pozdrawiam,
Marcin.