X-y i startup gdm

Znowu zawracam glowe swoja osoba.

Dzieki Waszym wczorajszym poradom udalo mi sie prawie bezproblemowo
zainstalowac woodiego.
Jeszcze raz dzieki za pomoc.
Problemy pojawily sie w momencie startu x-ow. Mam karte Hercules
Thriller 3D, zainstalowalem ja jako rendition (taki jesr chipset) w
ustawieniach dalem 1024x768@75Hz tak jak pod NT. X-y wystartowaly
niestety z kolorowa sieczka na ekranie. Zabicie x-ow strzalem
ctr-alt-backspace nie przywrocilo trybu tekstowego. Po restarcie polawia
sie posiekany startup gdm i nie da sie wejsc dalej ani tego zabic.
Pomozcie jak wejsc bez x-ow zeby moc rekonfigurowac xserwer?
Siedze nad tym od przedpoludnia i przegrzebalem juz fure dokumentacji i
niczego sensownego nie znalazlem...

Pozdrowienia

Z.