Re: Re[2]: Neostrada plus

On Mon, Sep 09, 2002 at 01:15:32PM +0200, Grzegorz Kusnierz wrote:
> A TTLa ustawia sie tak:

Aha zapomnialem dodac, ze target TTL (tak! duze litery. male 'ttl' to cos zupelnie innego) nie jest standardowo w kernelu i trzeba go [kernela] zalatac przy uzyciu patch-o-matic, ktore to ustrojstwo mozna sciagnac z netfilter.samba.org. po rozpakowaniu uruchomic ./runme base; na pytaniach o kolejne latki mozna klepac enter (domyslnie N), a kiedy pojawi sie pytanko o target TTL patch klepnac 'a' i potem enter, a nastepnie juz tylko 'q' aby wyjsc. Pozniej przekompilowujemy kernel zaznaczywszy wczesniej w ustawieniach netfiltra TTL target support i po reboocie (lub zaladowaniu modulu) powyzsza regulka bedzie dzialac. Powodzenia :)

Heh.. :) jak ja lubie odpowiadac na wlasne posty ;)

--

Grzegorz "Konik" Kusnierz
<konik@v-lo.krakow.pl>

--

Peace, n.:
	In international affairs, a period of cheating between two