Re: apt-get update nie update'uje

Witajcie.

Pragne wszystkim goraco podziekowac za info :)
Szczegolnie Marcinowi Owsianemu.
Ten link to jest boomba :)
Przeczytalem "go" chyba ze 3 razy.
Rozwialy sie (prawie) wszystkie watpliwosci - co sie moze a co nie zwalic.
Zwalic moga sie owszzem - tak sadze - serwisy kompilowane recznie -
szczegolnie poczta :( Ale mysle ze nie bedzie tak zle :)

> [1] http://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/

 a dokladniej :
http://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/ch-upgrading.en.html

> Marcin

Dzieki :)
[[ ja rowniez Marcin heh ;) ]]

Pozdrawiam,
Marcin.

Ps.
  Jak to jest dokladniej z pakietami instalowanymi ze zrodel ?
Przyznam ze jestem troche lamer z systemu pakietow w Debianie :(
System ich nie zna, tzn nie wie ze istnieja. Rozumiem ze jezeli bedzie
chcial cos poprawiac (update) z danej dziedziny (np. poczta) to mam
szczegolnie uwazac ? To mnie troche martwi :( Mam tego troche :(
man dpkg <- ok
man apt-get <- ok
man dselect <- ktorego nie potrafie zrozumiec
man apt <- tez magia
Cos jeszcze jest waznego ?