ISDN - nieznane polaczenia

Witam
Mam komputer z odpalonym ISDN - przez karte Elsa microlink 1000pci
i jestem polaczony przez TELBANK

Linux dziala jako gateway ktory podnosi polaczenie zawsze gdy ktos w
sieci
probuje sie dostac do netu.
Ale jak nikt (napewno) nie probuje - mimo wszystko system sam podnosi
mi
polaczenie
co mniejwiecej 20 minut - 5 razy na godzine srednio
zupelnie nie moge zlokalizowac czegos co powoduje podnoszenie
polaczenia :>
Sprawdzalem kilka razy , wylaczalem niepotrzebne daemony :> i nic
dostaje natomiast co jakis czas takie cos na aktywna konsole
- w tej chwili nie moge tego podac dokladnie ale iptraf rejestruje to
jako:
Fri Aug 23 15:58:41 2002; ICMP; ippp0; 56 bytes; from 195.136.250.1 to
195.136.xx.xxx; time excd

a na konsole dostaje z tego ip (195.136.250.1) Unknown ICMP error -
(jakos
tak)

poniewaz skonczyly mi sie pomysly - sadzilem ze to moze jakis icmp z
routera
TELBANK-u
mi podnosi polaczenie - ale nie wiem czy to jest mozliwe wogole

moze mi ktos z tym pomoc - bo jak za miesiac jeszcze dostane taki
rachunek
to zbankrutuje ;)
ewentualnie powiedziec co wiecej powinienem na ten temat napisac.

pozdrawiam

--
Mateusz Ślęzak
www.mplus.pl     mailto:mateusz.slezak@mplus.pl