Re: kilka pytan przyszłego uzytkownika

On Sat, Jun 29, 2002 at 11:40:26PM +0200, skazi@pocztowy.net wrote:
>  Witajcie
>  Od paru miesiecy interesuje sie linuxem dotychczas pracowałem z
>  REDHATem opanowalem go dosc dobrze i chciał bym sie przesiasc na
>  DABIANA i mam kilka pytan:
>
>  - gdzie znajde jakies informacje ma temat obsługiwanego sprzetu ?

Debian obsługuje cały sprzęt jaki jest obsługiwany przez linuksa (modulo
wersja jądra).

>  - jakie są roznice miedzy debianem a rh ?

Zasadnicza: Debian Policy i Social Contract
Mniej zasadnicza: deb kontra rpm

>  - i gdzie znajde informacje na temat instalacji

Na płytce instalacyjnej.

>  - i czy naprawde jest taki trudny w instalacji i obsludze ?

To jest sprawa względna.

>  - cz zmieszcze sie na 2,5 GB (nieliczac portycji SWAP)

Instalacja podstawowa mieście się na dwudziestu dyskietkach.

Aha. Mowa oczywiście o woody'm, czyli debianie w fazie testowej.

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                  'Cause tonight we'll turn out all the lights
                              The night of love...