Re: DHCP

Witam Szanowną Grupę.
Spróbuję opisać problem jeszcze raz, tym razem bardziej szczegółowo.

Mam Sida z jądrem 2.4.18, modem kablowy Motorola SB4100 podłączony do komputera
przez USB, mój ISP to sieć kablowa Autocom. Mam nie zmieniający się adres IP
przydzielany dynamicznie.
Obsługą modemu zajmuje się experymentalny sterownik CDCEther, wkompilowany jako moduł.
Używam klienta DHCP o nazwie dhcpcd-1.3 (www.phystech.com/download/dhcpcd.html).

Problem polega na tym, że chciałbym odpalic dhclienta, który jest już zainstalowany,
ale nie wiem dokładnie jak go skonfigurować. Z moich prób wynika,
że klient powinien pobierać od providera wszelkie informacje
potrzebane do działania sieci (IP, DNS, Gateaway, itd).
Plik konfiguracyjny powinien właściwie zostać pusty.
Jednak przy takiej konfiguracji klient nie działa (tzn. nie pobiera niezbędnych informacjii).

Z ciekawości włączyłem dhcpcd z opcjami -d -v i oto co otrzymałem:
komunikat -v:

<cut>
dhcpcd: MAC addres = mój_MAC
dhcpcd: your IP addres = moje_IP

Przy czym adres MAC jest adresem mac PC, który różni się od MACa modemu końcówką (nie wiem dokładnie dlaczego, ale mam od providera dwa adresy MAC: modem MAC i PC MAC).

Log z opcji -d:
broadcasting DHCP_REQUEST for xxx.xxx.xxx.xxx (moje IP)
dhcpT1value option is missing in DHCP server response. Assuming 2147483647 sec
dhcpT2value option is missing in DHCP server response. Assuming 3758096383 sec
DHCP_ACK received from  (213.134.160.193)
infinite IP address lease time. Exiting

Po odpaleniu dhclient eth0 nie dostaję żadnych komunikatów a plik resolv.conf
nie zostaje zmodyfikowany.
Próbowałem też ze zmodyfikowaną konfiguracją, tak żeby klient wysyłał mój adres MAC, oraz podawałem, jakie dane ma pobierać, ale to także nic nie dało.

Bardzo proszę o komentarze na ten temat.
pozdrawiam,
Piotr G.