Re[2]: Maska

Witam,

Friday, June 21, 2002, 5:03:08 PM, you wrote:

MB> Hmmm, ja ze tak powiem - nie bardzo to kumam. Ale to chyba z niezbyt
MB> wysokiej znajomosci C. Moglbys krotko wyjasnic :) ?
MB> Jezeli dobrze zrozumialem to po prostu przy routingu nie bedzie
MB> wogole zmniejszane TTL, tak ?

MB> (Rowniez jestem ciakaw jak to bedzie sie zachowywalo - w dzialajacym
MB> systemie - bo nie mam specjalnie gdzie eksperymetowac - za duze ryzyko by
MB> cos nie zwalic :( )

Wlasnie w tym przypadku chodzilo o to, zeby nie zmniejszalo ttl przy
pakiecie. Moze powodowac to skutki uboczne ale powiem, ze od paru
miesiecy dziala to rozwiazanie bez zarzutu. A, ze nie znam na tyle C,
zeby okreslic jakie inne to moze miec konsekwencje nie moge sie
wypowiadac :)
u mnie zmienilem tylko:
      return --iph->ttl;
na
      return iph->ttl;
bo na tyle pozwolila mi moja znajomosc C :)
w kazdym razie po zmianie ttl nie jest zmniejszane, mozna to chociazby
zwyklym pingiem sprawdzic.
Moze znajdzie sie osoba, ktora znajdzie jakies negatywne skutki tego
posuniecia.
sk