Re: Star office

ja to po prostu oleje i poszukam sobie innego programu do tekstu.
Najgorsze jest to ze wszystko co dostaje z uczelni to .doc :(
From: "dormitor" <dormitor@2p.pl>
To: "debian-user-polish" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Friday, June 21, 2002 10:51 AM
Subject: Re: Star office

Misiek wrote:
> dalo mi sie dosc sprytnie wygrukowac ten dokument.
> Zauwazylem, ze fragment tekstu jest napisany czcianka arial (ktorej so 52
> nie mial na swojej liscie czcionek i nie udalo mi sie ich dodac) i w tym
> miejscu byl zefiniowany styl FR3 ( co to jest nie wiem) i Ten fragment
> drukowal sie z polskimi fontami.
> W momencie zaznaczenia FR3 na caly dokument calosc zamieniala sie na
ariala
> (ktorego nie bylo) i drukowala ogonki :).
> Kopiowanie fragmentu FR3 do innego dokumentu tez pomagalo - mozna go bylo
> normalnie wydrukowac :)

a nie można tego po prostu puścić przez ogonkify z apsfilter albo
magicfilterem? (sorry jeżeli wyskoczyłem jak filip z konopii, ale już
nie pamiętam jak to było z SO 5.2)

faktem jest, że jeśli dokumenty Worda są zbyt 'wymyślne' to są problemy,
nie wspominając o kilku ustawieniach językowych w jednym dokumencie... :(
--
szaleniec!? jaki szaleniec!?
tysiące szaleńców!!!